Donde que teño...
Dende que teño nos ollos as Fervenzas do Xallas só vexo burros a catro patas, que moitas veces confundo cos parrecos do parque de Doñana. Non só hai parrecos en Doñana, non penses ti. Na miña Vila hai parrecos ata na casa do concello. ¡Santo Domingo, ladrón do Bingo, qué non deixará de haber nos concellos! Alí onde se xunta unha mafia coa outra fixeron un Hotel de luxo, que só podían utilizar os do lixo, porque para pasar unha noite nel tíñache que tocar antes o Fraco da Primitiva, esa muller de Ponte areas nas zocas cando vaias na procesión do Cristo da Vitoria porque así serás redimido de todos os teus pecados cometidos contra o Fisco, o que monopoliza o marisco. Pois o dito Hotel pechou por falta de pobres que foran durmir nel. ¡Ai qué mágoa me dás, Esperanza, por Deus, se non podes beilar cha-cha-chá! ¡Era visto, Evaristo! Erguéronse tantas casas que inda hoxe están baleiras por culpa de dona Desafiuza, muller do Desafiuzamento... que non sei eu de ónde carallo sacaron isa palabra os da academia para dicirnos que o mundo está cheo de ladróns, con perdón dos cans, que canto máis ladran menos morden, pois coa boca aberta non se pode morder. E todos sabemos que se ladra o can... escapa a lebre. Unha das boas cousas que tiña Francisco de Quevedo e Villegas era que escribía moito para non dicir nada, e cando dicía algo era verdade. Á beira, case á beira do Flotel antedito (digo Flotel porque onde está asentado bañábase meu pai cando fixo a mili, irmá da Pili..) tamén fixeron os mesmos do Equipo o Conservatorio de Música, que máis parece un Conversatorio porque o que alí se fan son moitas Convencións politico-económico-socialistas en vez de concertos, que se teñen que facer ó aire libre na rúa do Príncipe de Vaiteliar despois de pagar a cuota de músico ambulante, xa que por alí non podes aparcar a burra nin de pensamento. Entre os guindastres con rodas e o fotógrafo da Google Earth... Vamos, que non hai onde tocar a gaita con certa dignidade. ¡E despois non hai cartos para mercarlle cilouras á Merkel, coa friaxe que vai istes días por o Centro de Europa, que é Alemaña! Resumindo, que xa estamos fartos de que sementen as rúas de granito e de que teñamos que aparcar os coches enriba dos tellados... ¡Porca miseria!
jueves, 30 de enero de 2014 a las 17:08
|
¡¡¡Cumplekaren feliz!!!
¡Con seis añitos por ala va mi niña por la acera! Eres igual que paloma que ya anuncia primavera. ¡Ay niña, niña, niña, ya despiertan las estrellas para ver como caminas pues naciste en medio de ellas! ¡Ole mi niña, qué linda, la más guapa de la fiesta que parece un pastelillo recién metido en la cesta!
miércoles, 29 de enero de 2014 a las 17:36
|
Nata y Mousse
Anoche compré un pastel, un pastelito de nata. Lo pongo sobre el mantel bien tapado con la bata. De pronto llega Raquel, que así se llama mi gata, sin saber nada de aquél pronto le larga la pata. Anoche comí un pastel, un pastelillo de moka, y noto que un cascabel resuena en toda mi boca. Es tan suave como piel de cachorrillos de foca que se acercan en tropel por si un cachito les toca. Anoche compré un pastel, un pastelito de crema. Lo coloco en un papel, tan fresquito que me quema. Es más dulce que la miel que sale de la colmena; y si no haces caso de él seguro muere de pena. Anoche cogí un pastel tan cargadito de mousse; se evapora del mantel antes de decir ¡Jesús!.
martes, 28 de enero de 2014 a las 16:42
|
Mechas de menos
Si me echas de menos o mechas de más, con queso rallado la pasta tendrás. He visto una bruja sentada en su escoba tan lista, tan boba, que duerme en un baño pegado a la alcoba. Le rasco la oreja, le pica una ceja; le saca la lengua a una mosca que nunca se queja. Le duele el meñique. Lo puso de aplique en el cuarto de estar. ¡Ni a Jorge Manrique le pasa otro tal!
martes, 28 de enero de 2014 a las 16:40
|
OVNIS de la CASA
Si volaran las gallinas ¡madre mía, qué follón se armaría por los aires con tantísimo escuadrón! Con los yankis y los chinos, y algún que otro del Japón, ya tenemos la galaxia que parece un botellón. Si añadimos a la juerga de la pollas la legión salpicando huevos frescos por doquier sin ton ni son... ¡yo me apunto a la tortilla, que me mola un mogollón! Si volaran las gallinas tengo ya la solución contra platos invasores de esa oscura dimensión que aparecen como un rayo y se van como un ciclón. ¡¡Huevo va, gallina al bote!! Esperemos que rebote y verás la conclusión. No hay marciano que resista de los huevos la impresión.
domingo, 26 de enero de 2014 a las 20:34
|