Navidad en el valle.
¡Vaya por Dios, no quería un hijo y ha parido dos! La noche se alarga doscientos minutos. ¡Qué angustia! La rosa temprana está mustia. Con el frío invierno se ha muerto la risa; los días truncados se van más de prisa.. y al alba la luna menguante está calva. ¡Y vaya por Dios, que los hijos sanos se mueren de tos! La chupa, la falda, con cientos de flores tatuada la espalda. La niña se ha visto preñada sin más y ahora, nacidos, son tres... ya verás.
Pako.
miércoles, 28 de noviembre de 2012 a las 12:47
|
|
Reflexión de última hora
Como perro cansado me retiro a un rincón; recubierto de pulgas dormiremos al sol. Pero tengo un consuelo: con mis pulgas a cuestas viviré en estas tierras lo que allá en el infierno, no me deja la envidia de esa negra pandilla de cornejas y cuervos. Sé muy bien que mis pulgas no se quieren dejar. Si se van de mi lado... qué otro perro hallarán. Muerto el perro las pulgas a su vez morirán.
Xan da Trepa.
martes, 20 de noviembre de 2012 a las 15:45
|
|
A Elena, por favor.
Na Rasela vai un frío que pela. Cando chegas ó río a mimosa amarela xa se viste de xío, xa se viste de pérolas... Dende a fonte do sapo baixa o demo ós infernos porque a xente ten medo de que quente os invernos. E se quenta os invernos, e se quenta e non neva cómo vai a mimosa conservar de algodón tantas pérolas vellas. Onte foi san Antón... Se mañán vas podar as videiras máis novas volveránche chorar. Un consello: se non pasas de novo non chegas a vello.
PacoBarxa. Tamén Anxa de Vil.
viernes, 20 de enero de 2012 a las 13:38
|
|
Inverno
Na Rasela
paríu unha cadela:
paríu tres cadeliños
branquiños coma ela.
Camiño da Seara
brincaban os canciños,
corrían e pulaban
contentos
entre os fentos.
De noite dormiñaban.
O lobo,
dentes brancos,
metido nos barrancos
guichaba no seu tobo.
"Se bouro na cadela,
mañán os cadeliños
fanme a cea"...
Entón os da Rasela,
con guinchas, con engazos,
coitelos e subelas
saíron por o agro
na busca do larpeiro:
atópano na fonte
fregando nos pucheiros.
Arríncanlle o pelico
pra forro dun pandeiro.
A nosa cadeliña
xa durme no palleiro.
Anxa de Vil
jueves, 10 de noviembre de 2011 a las 15:35
|
|
Nota tres:
De momento no has dicho nada. Sólo has criticado a los demás... y sigues insultando. Di algo para poder calentarte un poco los cascos.
lunes, 25 de octubre de 2010 a las 20:44
|